piątek, 29 maja 2009

turbanowo

Pozazdrościłam Baglady jej pięknych turbanów i spróbowałam zrobić sobie coś w tym stylu. Niestety nie udało mi się go wykonać wg instrukcji ale jakoś go zamotałam, że się trzymał i wyglądał chyba nieźle. Oceńcie same.Zdjęcia autorstwa Beaty.

/foto by Beata/

Musze przyznać że taki "motaniec" na głowie wzbudził sensacje w moim mieście. Jestem wytykana palcami i na mój widok wszyscy pytają "co ty masz na głowie?" Jak miło...nie umiem być obiektywna, jak to wygląda?

No i jeszcze jedno. Zostałam wciągnięta do zabawy przez Marissę, więc oto moje skromne biureczko, jak zwykle zawalone różnymi "bardzo potrzebnymi" rzeczami.


Do zabawy wciągam: Doll, Pole, Ulę, Aleksandrę i Asiu- Pokażcie gdzie blogujecie!


13 komentarzy:

Pola Ilowicz pisze...

Zawodowo:D

baglady pisze...

bardzo fajnie ci wyszlo,a trzyma sie?

asiu pisze...

świetny ten turban! a jakże twarzowy! aktualnie bloguję na biurku teścia, więc jak tylko przeniosę się do siebie nie omieszkam pokazać mojej nowej miejscówki:-)

joanna pisze...

Dobrze wyglądasz. Masz ciekawe rysy twarzy, a turban to podkreśla.

Baśka pisze...

uważam, że Twoja twarz jest stworzona do turbanów :) masz niezwykłe rysy :)

ps - ten sam balsam posiadam i sobie bardzo chwalę ;D

odsypiam pisze...

szoook:) turban zawodowy no i pasuje idealnie!

M. pisze...

Turban wygląda wręcz fenomenalnie. Zgodzę się z Baśką, że masz do niego idealną twarz. I jeszcze lepiej będzie wyglądał kiedy założysz bluzkę lub sukienkę bez ramion - niczym królowa Nefertiti

riennahera pisze...

wygląda jak z renesansowego obrazu.

dziewczyna kosmonauty pisze...

pięknie.

aggaton pisze...

Niedawno również zamotałam sobie coś takiego na głowie, co prawda nie przypominało to turbanu Baglady, ale fajnie się nosiło ;) Twoje dzieło jest godne podziwu ;)

Anonimowy pisze...

do twarzy Ci w tym turbanie ;))

Unknown pisze...

Ojej.. Na ostatnim zdjęciu wyglądasz jak Vermerowska "Dziewczyna z perłą".
http://www.polskina5.pl/files/Motywy/d/Vermeer_Dziewczyna_z_perla.jpg
Nie mogę się napatrzeć... Naprawdę, tylko pereł Ci brakuje.
Swoją drogą ciekawy pomysł, by takie egzotycznie klimaty z taką elegancką biżuterią połączyć... Szkoda, ze kiepsko mi w turbanie.

ptaszek kiwi pisze...

jest Ci w tym naprawdę dobrze, reakcjami ludzi się nie przejmuj (wiem, łatwo mówić, trudniej zrobić...)

jak masz czysto na biurku! u mnie nie starczyłoby strzałek do opisania wszystkiego co aktualnie mam przed sobą :))