niedziela, 8 lutego 2009

nie kukła

Dziś zdjęcia, do których pozowałam koleżance. To są wersje próbne bo docelowo były one wświetlane na diapozytywach i gdy będą już wywołane będą mieć wysokość 2metrów. Masakra- będę taaaaka duża! Przewodnim tematem cyklu tych fotografii jest ludzka marionetka lub jak kto woli -kukła. Wszyscy jesteśmy marionetkami. W skład cyklu wchodzą jeszcze zdjęcia męskiej marionetki, ale tego już nie będę pokazywać. Prezentuje tylko zdjęcia na których pojawiam się osobiście. Cała sesja chyba udana. To co mam na sobie to gigantyczna zasłona, która jest wyposażeniem studia foto na naszej uczelni. Korale są moja własnością.

foto by Beata


17 komentarzy:

Katherine pisze...

(...) no i proszę, brak mi słów!

Unknown pisze...

Piękna sesja.
Świetnie to wygląda. :)

Gosia pisze...

super sesja,gratuluję kretywności

Pola Ilowicz pisze...

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!

miss large pisze...

o wow. Najbardziej podobają mi się te pierwsze zdjęcia. Czy ty na czymś stoisz? Genialne. Trochę mroczne, ale nie bez przesady.

No i chyba zacznę chodzić w zasłonach.

Claire pisze...

Niesamowite zdjęcia...

Anonimowy pisze...

Cudowne! Ale jesteś wieeelka ;)

Baśka pisze...

jesteś wielka, dziewczyno ;D ;D
i bardzo fotogeniczna :))

miuska pisze...

Niebanalne zdjęcia. Bardzo śliczne, a wykorzystanie zasłony mnie powaliło :) Nigdy bym nie przypuszczała, że zasłona może się tak pięknie prezentować :)

M. pisze...

Genialnie.
Widać dobre oko fotografa, a więc wielki szacunek dla Beaty i mam nadzieję, że częściej będziemy mogły oglądać Twoje zdjęcia w jej wykonaniu.
I widzę, że tkaniny domowe zaczynają wchodzić do szafy. Ty w zasłonie, ja w kocyku...

styledigger pisze...

Przepiękne zdjęcia!

Kokarda pisze...

zawsze intrygowała mnie wizja człowieka jako marionetki. kiedyś na jakiś zajęciach robiłam na ten temat nawet etiudy teatralne-ciekawie było. pogratulować koleżance pomysłu, a Tobie końcowego efektu! :)

Mala Fide photographers pisze...

b.fajne i pomysłowe ;)
bo życie jest teatrem, a marionatkami ludzie .

pzdr

asiu pisze...

piękna sesja. skłania do refleksji.

Anonimowy pisze...

he he, dziękuję. no to teraz ta buziencja się wykrzywia o tak: :-D :-D . ;-)

wspaniałe zdjęcia, naprawdę genialne :-)

VENILA KOSTIS pisze...

zdjęcia miażdżą... ;)

Anonimowy pisze...

Aube mi zostawiła koment o tych fotach, bo ja co prawda nie w zasłonę, ale w prześcieradło się wystroiłam ostatnio:P - super, będziesz genialnie wyglądać na wielkim formacie:P pozdrawiam!!!