wtorek, 27 stycznia 2009

szeeerroookooo

/brązowy sweter-sh/ zielona bluza-prezent/ rajstopy-zwykły sklep/ buty-po mamie-po babci-po jeszcze kimś-strasznie stare,ale w super stanie/

Bardzo lubię takie szerokaśne wdzianka, kiedyś-jeszcze w licealno-plastycznych czasach moja szafa była pełna szerokich swetrów z agrafkami, bluz z kapturami, toreb do kolan spodni w kratę...taa to były czasy ech... Teraz już niewiele tego w mojej szafie m.in. te dwa eksponaty się ostały i biorą czynny udział w moim życiu:) Wygonie, ciepło no i fajnie wygląda. Z wielkimi bluzami trzeba tylko uważać żeby nie wyglądać jak skate (ja przynajmniej nie lubię ), a długi sweter zawsze się przydaje. W tym brązowym byłam ostatnio na imprezie u koleżanki na wsi. Zapięcia sweterka robią furorę-każdy chce pozapinać i porozpinać:) są to takie jakby "karabinki" (chyba tak się to kiedyś nazywało, było modne coś takiego do kluczy jako brelok, coś podobnego jest tez np przy psiej smyczy...) Ale oprócz tego cudacznego zapięcia jest tez normalny zamek. Jeszcze jeden atut jaki posiada ten sweter (zaraz po kapturze) to kieszenie. Ja nie lubię jak mi ręce bezwładnie wiszą dlatego lubię wszelkie kieszenie i "kangurki" przy bluzach.


12 komentarzy:

Pola Ilowicz pisze...

Rzeczywiście świetny ten sweter!
A do tych cudnych rajstop pasuje idealnie.

dziewczyna kosmonauty pisze...

ja bardzo lubię takie przytulne swetrzyska :) sama mam parę nieśmiertelnych, licealnych egzemplarzy!

miss large pisze...

oddawaj ten sweter!

Dziewczyno, ale ty masz nogi.

Baśka pisze...

over-sized jak dla mnie zawsze super :))

Gosia pisze...

jak buszujemy po ciucholandzie z córką ,to przy takich swetrach zawsze podkreśla ,że większość jej koleżanek z plastyczniaka w takich swetrach chodzi :)) /ona jakoś nie:))
fajnie wyglądasz

Ula pisze...

No ja niestety dopiero jutro zaczynam sesje:/. I znajac mnie, to pewnie potrwa baaaardzo dlugo w moim wypadku;P

Anonimowy pisze...

Lubię takie wielkie sweterzyska ;))

Gia pisze...

uwielbiam takie swetry, to nic że dodają trochę masy.. a twoje są super!

Unknown pisze...

Ja za to nie cierpie bluz z kapturem a juz zwlaszcza tych z kieszeniami z przodu (chociaz ostatnio kupilam sweter z takimi :P).Sweter za to jest sliczny :)

freya pisze...

oba swetry super.
ostatnio trochę nagromadziłam w szafie takich oversize'owych ciuchów ;)

caiushia pisze...

też jestem uzależniona od kieszeni:) świetnie Ci w tych oversizach!

Unknown pisze...

śliiiiicznie !