piątek, 23 stycznia 2009

sukienkowo

/sweterek-lokalny sklep/sukienka-sh/bluzka-atmosphere-sh/rajstopy-hm/buty-auchan/kwiatek-pasmanteria/


Od dawna marzyłam o wełnianej sukience lub chociaż tunice.Wreszcie udało mi się znaleźć w lumpeksie coś takiego co chodziło mi po głowie. Sukienka jest z dzianiny dość przyjemna w dotyku, świetnie się dopasowała do sylwetki (ta fałdka powstała w wyniku ciągłego zginania się do samowyzwalacza;)) Sukienka jest wygodna , dość ciepła i z pewnością będzie pasować na wiele różnych okazji tu-zestaw na co dzień a na taki od święta jeszcze trzeba będzie trochę poczekać...

10 komentarzy:

Baśka pisze...

widać w tym zestawie spokojne linie i klasykę (już 3 osoby na blogach ją dziś pokazało, więc chyba mamy dzień klasyki ;)). myślę, że pięknie to wszystko połączyłaś :)

Pola Ilowicz pisze...

Świetny zestaw. A sukienka przyda so\ie też i latem i wiosną.

dziewczyna kosmonauty pisze...

bardzo mi się podoba :) i sukienka, i kolory... sama szukam idealnej sukienki na zimę/jesień

ptaszek kiwi pisze...

przyjemna bardzo ta sukienka, podobają mi się bardzo Twoje rajstopy ;)

Anonimowy pisze...

Świetna sukienka. Bardzo podobają mi się twoje rajstopy ;))

Anonimowy pisze...

dziękuję :-)) piekny zetsaw. Twoje stylizacje zawsze bardzo mi sie podobaja!:-)))

aleksandra pisze...

bardzo fajna sukienka, a zdjęcia z poprzedniego posta mnie urzekły

anngo pisze...

sukienka prześliczna jak i caly zestaw ... czuje sie tu smak retro :)

Ula pisze...

fajna sukienka i kwiatek super:)

Merily pisze...

the flower's so beautiful,