środa, 21 stycznia 2009

simsalabim

/koszula nocna-sh/korale-wszystko po 5zł/opaska-prezent mikołajowy od Pana I./

A tak mnie jakoś naszło na piżamowe zdjęcia:) Może dla tego że nie miałam okazji pochwalić się moim prezentem mikołajowym? a może tak po prostu...A dlaczego do piżamy perełkowe korale to chyba każdy kto oglądał SAC wie;) Ot taka łóżkowa elegancja... A opaska (jeśli ktoś nie ma takowej) jest świetnym wynalazkiem. Super się śpi, no bo wiadomo ciemno, fajnie, no i jak ktoś nie mieszka np. na stancji sam w pokoju to tym bardziej polecam:) Ja idę spać a mój Pan I. jeszcze się uczy:) I światło nie przeszkadza:)

Poniżej chwalę się moimi nakryciami głowy. Lubie jak jest mi ciepło, a jak to co mogę mieć na głowie fajnie wygląda to już w ogóle jestem szczęśliwa. Niestety jak ma się dwie szafy w dwóch różnych miastach oddalonych od siebie o 160km to zawsze się czegoś nie ma co akurat by się chciało założyć...no niestety, nadrabiam te zaległości podczas weekendów w domu:) Tak wiec przedstawiam mój sztruksowy kaszkiet, kapelusze i czapkę. Przyznam że tego brązowego kapelusza w kratkę jeszcze nie nosiłam bo mam mieszane uczucia..czy bardzo widać że jest męski? Kupiłam go kiedyś tacie ale on go nigdy nie chciał nosić zresztą uważał że jest za mały bla bla bla no i wrócił do mnie...co myślicie?

/czarny kapelusz-wstyd się przyznać przecena w tesco kosztował 5zł/sztruksowy kaszkiet-lokalny sklep/kapelusz w kratke-sh/ czapka "z bąbelkami" sh/

5 komentarzy:

Monika pisze...

kapelusz jest świetny po prostu...

Anonimowy pisze...

Kapelusz w kratę jest cudny! Noś go, noś ;))

Unknown pisze...

Ten nocny stroj bardzo seksowny podoba mi sie :)

Katherine pisze...

No nie gadaj że kapelusz nr 1 jest z tesko? Rewelcyjny!!

Baśka pisze...

o kurcze, właśnie takiej opaski szukam! potrzebuję dla moich wrażliwych na światło oczu.. ;)
z nakryć głowy najbardziej podobają mi się numery 2 i 3 :)