piątek, 22 maja 2009

tiru riru


/spodnie-sh/bluzka-evie-sh/ sweterek-prezent-no name/ korale-lokalny sklep/ buty-avanti-milledue/ torebka-super-prezent/

Ze spodniami zawsze mam problem.Jakaś taka "nieszeroka" jestem i ciężko mi dobrać coś co będzie odpowiednio długie i wąskie w tyłku. O takich spodniach marzyłam od dawna, choć przyznam że wolałabym żeby spodnie miały jeszcze bardziej podniesiony stan. Kiedy je wykopałam ze sterty ciuchów i przymierzyłam uznałam, że je biorę bez dwóch zdań no ale muszę ciutkę przytyć bo o ile w nogach i w biodrach było w miarę spoko to cala talia odstawała... Niestety w międzyczasie zachorowałam i trzy tygodnie jedzenia wafli ryżowych zrobiły swoje więc spodnie udały się ze mną do krawcowej na zwężenie. Jest dużo lepiej, ale niestety nie całkiem dobrze...Pani krawcowa powiedziała: "Proponuje przytyć". Na razie najlepiej wyglądają na mnie po wielkiej pizzy ale noszę się z zamiarem przesunięcia guzików (Nie dam rady tak długo na nie czekać). Tyle o spodniach. A torebkę kocham strasznie-dostałam ją w prezencie urodzinowym (bardzo udanym oczywiście) . Biorąc pod uwagę poprzedni post muszę dodać, że ciężko mi się w nią spakować;)

Jak zwykle miało być krótko i zwięźle i jak zwykle nie bardzo to wyszło. Dziś nie ma co pisać trzeba czytać:) chyba nie muszę przypominać o nowej LEKTURZE ??
Gratuluję wszystkim, którzy maczali w tym palce, aż miło popatrzeć:) zabieram się do czytania....

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Super spodnie, mi jakoś niewygodnie w wysokim stanie ;/

M. pisze...

tja.... chciałabym mieć twój problem... mnie spodnie odstają w pasie, bo muszę kupować conajmniej 1 rozmiar większe niż wymagałabym tego moja talia, aby zmieścić w nie udo szerokości pewnie Twoich obydwu...

OLIVIA KIJO pisze...

super spodnie, szkoda że ja w takim fasonie źle wygladam

aleksandra pisze...

ładnie.

aleksandra pisze...

dziękuje dziękuje ;p
Ostatnio znalazłam sklep internetowy z niektórymi ciekawymi kolczykami, i wzoruje się na nim i robię sama, a jak coś jest trudnego to zamawiam ;p
Czasem fajne rzeczy z tego wychodzą ;p

dziewczyna kosmonauty pisze...

pięknie! spodnie są cudowne a Ty masz niesamowite nogi :)

Pola Ilowicz pisze...

Kocham wysoki stan! Wyglądasz cudnie!

Baśka pisze...

genialnie Ci w tych spodniach. :)

Anonimowy pisze...

Zostałaś wciągnięta do zabawy ;-))