piątek, 10 kwietnia 2009

świątecznie...

Zalatana jestem...nie ma co...nie miałam zbytnio ostatnio czasu by robić zdjęcia, widziałam że zostałam tagnięta, ale...tak szczerze nie chce mi się tego ciągnąc więc odpuszczam. A zestaw, który dziś widnieje na fotkach to wczorajszy zestaw wyjściowy. Tak się złożyło że teraz w przedświatecznym okresie jestem w mieście prawie cały czas-tyle zakupów do zrobienia i wyobraźcie sobie nie byłam w żadnym sklepie z ciuchami-tylko spozywcze, biedronki bla bla...
a dziś masa prac porządkowych i kuchennych-później pochwalę się efektami;)

/sweterek lokalny sklep/bluzka z kokardą-orsay/ szorty-no name-sh/ torebka-prezent/ broszka-z czarodziejskiego pudełeczka z różnościami/ buty (których nie widać) avanti-milledue/

Tej kokardy to chyba nie widać zbyt dobrze-trudno musicie uwierzyć na słowo że tam jest. Bluzka ma doszyty jakby krawat, który można w ten sposób zawiązać i jest ładnie:)


Czy to nie cudowne że na dworze jest tak pięknie i wszystkie kozaki i grube kurtki można już zabunkrować w garderobach i szafach? ja dziś z mamą sprzątałam naszą garderobę, która jest miejscem głównie na buty, płaszcze i odkurzacz:) i uporządkowałam 57 par butów (tylko lekkich-kozaki powędrowały do walizek na szafie). Skąd to się wzięło??hihi

ide zajrzeć do piekarnika....

8 komentarzy:

riennahera pisze...

zestaw jest...kurczę, super. masz śliczne nogi i wyszło bardzo modnie, a zarazem oryginalnie i niebanalnie. bardzo mi się podoba.

Pola Ilowicz pisze...

Spodenki śliczne... W ogóle fajny zestaw

Baśka pisze...

czerwień! uwielbiam :)) wesołych Świąt!

Anonimowy pisze...

fajny jest ten zestaw, czerwone spodenki bardzo mi się podobają ;))

dziewczyna kosmonauty pisze...

bardzo mi się podoba :o) spodenki i kokarda też! Wesołych! :)

dfsddf pisze...

Ojej, te szorty są cudowne! Bardzo fajny zestaw :) Pozdrawiam, Wesołych Świąt!

caiushia pisze...

też się bardzo cieszę z wiosny! a te szorty są odjazdowe, i świetnie w nich wyglądasz:)

m a r c e p a n o w a pisze...

Bardzo spojny wizerunek!