poniedziałek, 23 marca 2009

kobaltowo

Ostatnio wpadłam do mojego lumpeksu i zobaczyłam cudne kozaczki (co dziwne) w moim rozmiarze, obawiałam się jedynie ile mogą kosztować, bo był to dzień dostawy (49zł/kg) ale butki zaważyły 21 zł więc nie zastanawiałam się długo i są moje. Dziś zobaczyłam że na mojej półce z butami mam...6 par kozaków tak więc to chyba ostatnia kozacka para;) A wychodząc z lumpeksu zobaczyłam nowy sklep chiński i kiedy tylko przekroczyłam jego próg moim oczom ukazał się kobaltowy golf za jedyne...15 zł:) Długo szukałam czegoś w tym kolorze, więc bardzo się ucieszyłam:) yupi!
I od razu przyszedł mi do głowy taki zestaw.

/golf-chiński sklep/ spódnica-river island-sh/rajstopy-pepco/kozaki-sh/pierścionek-rossmann/

W tym zestawie jechałam z kolegą na szkolenie BHP i miał po mnie przyjechać autem.Jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się że jego nowe auto jest dokładnie w kolorze mojego stroju, oczywiście do tapicerki tez sie dopasowałam:)
A to wersja druga-mniej niebieska;)

/golf-chiński sklep/spódnica z kangurem-sh/pepitkowe rajstopy-pepco/ kozaki-sh/korale-lokalny sklep/pierścionek-rossmann/

9 komentarzy:

anngo pisze...

fajnie fajnie ... ostatni mi tez ten kolor przypadł do gustu :)

Baśka pisze...

to jak na prawdziwą kobitę przystało - trzeba się z kolorem samochodu zgrać ;)) uwielbiam ten kolor bo jest taki... elektryczny!

Anonimowy pisze...

taki kolor bardzo mi się podoba! ;)) pierwszy zestaw lepszy ;)

kopciuszki pisze...

kobaltowy to zdecydowanie jeden z moich ulubionych kolorów. za tę wyrazistość tak go polubiłam.
:)
więc nie muszę pisać, że bardzo fajny zestaw?

dziewczyna kosmonauty pisze...

zakochałam się w zestawie z kobaltowymi rajstopami :) cudownie! a golf śliczny...

Unknown pisze...

Chinskie sklepy rzadza ;) Ostatnio tez polubilam ten odcien niebieskiego , tak pierwszy zestaw zdecydowanie wygrywa :)

Gosia pisze...

świetna ta bluzeczka

Anonimowy pisze...

wkręciłam Cię do zabawy ;))

Gia pisze...

ładnie. mam świra na punkcie tego koloru;)