wtorek, 14 kwietnia 2009

a takie tam...

Nie ma co się rozpisywać-juz po świętach (dzięki Bogu). Tym razem zrezygnowałam z wielkiej świątecznej elegancji ale wyszło ładnie (tak uważam) a zresztą co z tego skoro siedząc przy stole i tak tego wszystkiego nie było widać....Koszulkę kupiłam niedawno-jest trochę za duża ale tak mnie urzekła ze pomyślałam-a co tam biorę:)

/koszulka hm-sh/ spodnica-prezent/ rajty-pepco/ buty-ccc/

/kolczyki-hand made by Ewa-prezent/

nie odmówię
sobie możliwości pochwalenia sie kolczykami-prezent od przyjaciółki własnoręcznie wykonany:)

gdyby ktoś był zainteresowany posiadaniem podobnych to podaje allegrowego linka:)
aniolowo art

13 komentarzy:

Baśka pisze...

kurcze, jak mi się straszliwie podobają te rajstopy! :D
a bluzka jest po prostu słodka ;) i prześliczne kolczyki, może sobie jakieś wybiorę :) dzięki za linka :D

K.C. pisze...

swietnie;) rajstopy boskie no kocham ten kolor<3

Rysia pisze...

Kolor rajstop śliczny,a i koszulka bardzo przypadła mi do gusty:)
Pozdrawiam

riennahera pisze...

wyszło zdecydowanie bardzo ładnie.

Ula pisze...

Podoba mi się połączenie tej koszulki ze spódnicą, jest dość niekonwencjonalne:)

Pola Ilowicz pisze...

Cudnie wyglądasz! Spódnica podoba mi się najbardziej... Też bym taką chciała

Anonimowy pisze...

Jestem zauroczona bluzeczką! Uwielbiam wszystko co ma kokardy :))

dziewczyna kosmonauty pisze...

och, wyszło ślicznie :) kolczyki są świetne, zaraz klikam na linka!

Anonimowy pisze...

kokardki w każdej formie są super :D ,wyszło cudnie

caiushia pisze...

koszulka jest super, ale ta spódniczka! świetnie skrojona, a w ogóle to masz talię osy!;)

Gia pisze...

Rajstopy są świetne!
Nie pasuje mi trochę ta bluzka do spódnicy, za czarno.

Monika pisze...

świetny kolor rajstop

SZaFalka pisze...

hej też mam tą koszulkę niby XS ale bardzo duża i po prostu własnoręcznie ją obszyłam żeby była węższa i od razu mi się lepiej nosi.