poniedziałek, 5 stycznia 2009

szczęśliwego...

Pierwszy post w Nowym Roku. Pierwsze zdjęcia w Nowym Roku. Pierwsza notka na nowym komputerze. Same nowości. Oto moje odzienie na szał sylwestrowej nocy. No szalu nie było bo w tym roku razem z Panem I. spędziliśmy romantycznego sylwestra w zaciszu domowego ogniska. Tylko we dwoje... Miło, spokojnie, romantycznie...I teraz tak już przez cały rok:)

/bluzka-no name-prezent/ spódnica-sh/ złote rajstopy-prezent/ lakierki z kokardkami- milledue/ korale-komplet- lokalny sklep/

Tak wiem, nudna klasyka- biel i czerń nierozłącznie razem, ale ja bardzo lubię to klasyczne połączenie. Rajstopy (pewnie nie widać ale świecące, mieniące się, mam je już dość długo ale jakoś dotąd nie miałam okazji by je założyć i też nie byłam do nich zbytnio przekonana no ale naciągnęłam je na tyłek i pomyślałam "hmm, fajnie wyglądają". Jeśli chodzi o spódnice to jest to jeszcze wakacyjny zakup, który również musiał poczekać na swoje pięć minut. Powaliła mnie na kolana kokardą z tyłu, podkreśla pośladki i wygląda uroczo. Jedyny mój zarzut do owej spódniczki to to że mogła by byc ciut dłuższa.

A dziś już wybrałam sie na pierwsze noworoczne lumpeksowe zakupy. Tzn. wyszłam tylko tak popatrzeć;) Oczywiście jak zwykle nabrałam całe mnóstwo różnych rzeczy a w przymierzalni szybka selekcja i zostały w sumie trzy bluzki i sweter. Ostatecznie z jednej zrezygnowałam a sweter był za ciężki na dzisiejsze zakupy (dziś 49 zł/kg). Bluzki są z dzianinki w kolorze zbliżonym do tych na zdjęciu(aparat trochę kłamie). W drodze do kasy znalazłam jeszcze malutką torebeczkę-no jak tu nie wziąć takiego cudeńka?


/różowa bluzka- joe-sh/ szara- zara-sh/ torebka-river island-sh/ spinki motylki-rossmann/

A w Nowym Roku życze wszystkim samych cudowności i szczęścia!

13 komentarzy:

Katherine pisze...

czerń i biel to świetne połączenie! ;)

Baśka pisze...

korale są wspaniałym dodatkiem :) i rajstopki - cudne! o motylkach nie wspominając! :D szczęśliwego!

Unknown pisze...

Kocham motylki :)
Swietne te rajstopki!

miss large pisze...

rajstopy są najlepsze. To pokazuje jak taki drobiazg, do, którego większość nie przywiązuje wagi może zaważyć na naszym wyglądzie.

Nie spodziewaj się po mojej nowej fryzurze niczego niezwykłego. o raczej mała zmiana i nie wiele zmienia.

Anonimowy pisze...

Swietne te rajstopki! a czerń i biel to świetne połączenie! ;)

Pola Ilowicz pisze...

Jeja! Też bym taką torebeczkę wzięła!
A sylwestrowa kombinacja SZALOWA! powala na kolana!

Anonimowy pisze...

Cudne rajstopy, ale ta spódniczka najlepsza! Kokarda wspaniała.. ;)

Gosia pisze...

uwielbiam sylwestry w zaciszu domowego ogniska,z ukochaną osoba..

asiu pisze...

coś mi się zdaje, że ta spódniczka jest boska! tylko przydałoby się jej lepsze zdjęcie

Ula pisze...

ta kokardka z tylu jest super:)

noye vs world pisze...

motylki są naprawdę prześwietne.

też lubię klasykę. ciekawie dobrałaś dodatki :)

Agnieszkowa_szafa pisze...

fajne te twoje zakupy, a zestaw sylwestrowy również niczego sobie

Veronica_Fraticelli pisze...

super kokardowa spódniczka i rajstopy!