sobota, 4 października 2008

znów na szaro...

Czy w waszych szafach tez jest tyle czerni i szarości? ostatnio zauważyłam że sporadycznie zakładam coś kolorowego. Mam nadzieje że uda się to jakoś zmienić i zakupiłam już kolorowe rajstopy, które i tak będę pewnie nosić jako dodatek do czarnej spódnicy:)
Zestaw to nic szczególnego - sweter+spodnie+kozaki. Bardzo lubię to swetrzycho bo uwielbiam duże sploty i luźne golfy. Dla urozmaicenia-mała kokardkowa broszka która już raz się pojawiła:)

/sweter-lokalny sklep/ spodnie-lokalny sklep/ buty- Daichmann/ kokardka skórzana-prezent/


PS. W tle jesienny akcent wykonany przez moją mamę- koszyk z jabłkami, przerabiany na bieżąco;)

8 komentarzy:

chaos kontrolowany pisze...

Ładny ten sweter. Lubię szarości i czernie ale w odpowiednich proporcjach :) Broszka cudna!

Unknown pisze...

Broszke masz przepiekna i sweterek rowniez mi sie podoba. A koszyk to arcydzielo :D

miss large pisze...

świetny duży splot swetra. A kokardką jestem zachwycona.

asiu pisze...

sweterek jest świetny, szkoda tylko, że nie jest dłuższy bo mógłby robić za fajną sukienkę:-)

Unknown pisze...

staram się uciec od szarości i czerni jesienią bądź zimą. zestawy z tymi kolorami sprawiają, że pora roku jest jeszcze smutniejsza.
już zdecydowanie wolę brązy, choć kolorów mam mnóstwo - przede wszystkim fiolet i czerwień. :)

ach, ja bym na mus podkoloryzowała ten zestaw, chociażby kolorowymi dodatkami, bo sweter naprawdę fajny.
:)

kolorowe rajstopy? to jest to!

Unknown pisze...

pisał kopciuszek. ;)

konti pisze...

fajny ten skórzany dodatek. szarości i czetrnie nie wyglądają chyba w tym sezonie tak smutnie, szary i czarny t odla mnie uniwersalne i bezpieczne połączenie. sweterek jak najbardziej

Ula pisze...

kokardka bardzo sie do tego swetra przydala;D.
w mojej szafie juz od jakiegos czasu kolory sa bardzo zróżnicowany, ale to co ostatnio zauwazylam to zdecydowanie zbyt mala liczba t-shirtow!:)