środa, 15 października 2008

komiksowo

bluzka komiksowa-Zara prezent/ spodnie-lokalny sklep/ sweterek-lokalny sklep/ czerwony pasek- pepco/ buty- Auchan/

Tak jakoś skromnie wyszło, ale niestety w portfelu ostatnio tez skromnie. Stypendium można się spodziewać dopiero w okolicach listopada, ale za to przyjdzie z wyrównaniem za poprzednie miesiące, wiec liczę na zastrzyk gotówki. Póki co muszę się przyzwyczaić do skromnego życia:)
Jeśli chodzi o zestaw to jak widać też nieco skromny, mało dodatków, mało kolorów. Uwielbiam tą bluzkę, dobrze się w niej czuje, ale jakoś nie mam odwagi skomponować jej z czymś innym niż czerń:)



5 komentarzy:

Unknown pisze...

Super bluzeczka ja w wersji awangardowej zestawiłabym z panterką :P Ale tak jak jest tutaj jest bardzo spokojnie casualowo i przyjemnie dla oka :)

miss large pisze...

Z panterką? Jak dla mnie za dużo byłoby wzorów. Taka bluzka powinna być głównym elementem przyciągającym wzrok i nic nie powinno go zakłócać. Bardzo fajna bluzka.

aleksandra pisze...

tak, fajowa bluzka!

Ula pisze...

ja po powrocie z londynu tez zyje skromnie;))). jesli kupuje to tylko w lumpie;))).

bluzka jest super:)

chaos kontrolowany pisze...

Zestaw świetny. Bluzeczka bardzo mi się podoba :)