poniedziałek, 1 września 2008

witaj szkoło-mundurkowo!!!

Nie, nie...Nie ja..Ja już nie...Mam jeszcze miesiąc wakacji. Ale pamiętam jak to było kiedyś. Na galowo, z przypiętą tarczą, tłumnie wszyscy zebrani w dusznej sali...Nie wiem czy za tym tęsknie...A dziś mundurki nosi prawie każdy i na rozmaite okazje, ja też skomponowałam dwa zestawy, co prawda niewiele się od siebie różnią. Przy okazji krata spódnicowa wpisuje się w najnowsze trendy proponowane przez D&G. Zieloną spódnice mam od podstawówki.Na szczęście ma krój trochę kopertowy więc można było przesuwać guziczek i zawsze była dobra. Żółtą mam od kilku lat. Ponieważ nie dorobiłam się jeszcze zakolanówek, są podkolanówki, a jeśli chodzi o butki to mój najnowszy zakup. Marzyłam o takich uniwersalnych półbutach a w tych się zakochałam i nie było odwrotu...

biała koszulka-flash lights-prezent/żółta spódnica-mac kid-sh/ zielona spódnica-c&a-sh/ podkolanówki-gatta/ buty-ccc/aktówka-sh/

10 komentarzy:

ray pisze...

aktówka jest cudna! Ja na szczęście też nie musiałam dziś wbijać sie w galowy strój - zawsze miałam z nim problemy ;)

chaos kontrolowany pisze...

Cudowna ta żółta spódnica.

Ja dzisiaj niestety do szkoły musiałam iść, nie miałam innego wyjścia :)

mademoiselle pisze...

torebka boska! a do szkoły oczywiście, że pod- a nie zakolanówki, powie co to każda lolitka ;)

aleksandra pisze...

WOW!!! aktówka jest powalajaca, ale ci jej zazdroszcze:)

Alice pisze...

uwielbiam kraciaste spódnice!

kasiaczek pisze...

strasznie podoba mi sie zestaw z zolta spodniczka:) wszystko swietnie dobrane , No i te podkolanowki!! super :)

konti pisze...

doskonała koncepcja na galowy strój! ekstra aktówka-wszystko bardzo na miejscu!

Ula pisze...

swietne zestawienia no i sama nie wiem czy lepsza opcja z zolta spodnica czy ta druga:). obie podobaja mi sie tak samo:)

charlize mystery pisze...

tez stworzylam taki zestaw z kraciasta spodnica na poczatek roku szkolnego(na szczescie nie mojego) niedlugo wstawie:)

Anonimowy pisze...

Ojej! Buty cudne!
Takie o jakich marzę! W stylu oxfordów, ale w miarę niskie i bardzo kobiece. Pędzę do sklepu :)