piątek, 29 sierpnia 2008

wernisażowo

Dziś zestaw w którym wybrałam się do galerii na wystawę malarstwa Artura Nachta- Samborskiego. Piękne obrazy, malarskie, niektóre "brudne", inne urzekająco infantylne. Prostota przekazu i głębia jednocześnie. Gdyby ktoś był ciekawy to zapraszam tu. A innych prac poszukajcie sami:) Dzisiaj deszcz padał przez większość dnia więc było dość chłodno i rajstopy sie przydały. Aha jeszcze musze dodać, że buty nie są tak bardzo połyskliwe-po prostu słonko tak zaświeciło. Naszyjnik zmieniłam w ostatnim momencie przed wyjściem. Zrezygnowałam z pereł na rzecz złotego zegarka na łańcuszku (troszkę zostałam "ucięta" przez pana reportera).

bluzka-orsay/spódnica z wysokim stanem-no name-prezent/rajstopy czarne/ buty-lokalny sklep/kopertówka-mamy/ naszyjnik-prezent/

Jeśli chodzi o zegarek, którego niestety na zdjęciu nie widać to kiedyś należał do mojej mamy ale jak go tylko znalazłam to zaczął należęć do mnie:) Niedługo postaram się o jakieś zbliżenie.

Jeszcze mam jedno zdjęcie, takie zupełnie zwyczajne. Jest wynikiem mojego wczorajszego siedzenia przy komputerze z nogami na parapecie. Słonko na chwilę do nas zajrzało..

5 komentarzy:

Mala Fide photographers pisze...

żałuję tylko, że spudnice z wysokim stanem lepiej wyglądają na wysokich osobach, a ja do takich nie należę :/
wszystko mi się tu podoba, razem z ciekawym kadrem zdjęcia :)

chaos kontrolowany pisze...

Fajna spódnica, dobrze wygląda w połączeniu z tą bluzką. Jestem ciekawa tego zegarka :)

Agnieszkowa_szafa pisze...

bardzo spodobała mi się torebka

Anonimowy pisze...

b. fajna spódnica. w ogole cały outfit cudownie wernisażowy, chociaż wersja z perłami moim zdaniem lepsza ;)

/D

Unknown pisze...

Pięknie:)