piątek, 22 sierpnia 2008

fabrycznie

Dziś moje pierwsze zdjęcia w plenerze.Autorem zdjęć jest moja mama która nienawidzi stać przed aparatem z żadnej strony.Ciesze się że udało mi się ja namówić do cyknięcia tej jednej fotki. Zdjęcia są wynikiem spaceru na teren dawnych zakładów "Jelchem" gdzie kiedyś produkowano m.in.watę szklaną i opakowania plastikowe. Dziś większość z tych budynków to nieużytki, które w każdej chwili mogą sie zawalić. Gdyby tam wejść można by porobić naprawdę cudne zdjęcia ale wokół mnóstwo ochroniarzy którzy czasem nawet nie pozwalają robić zdjęć. W niektórych budynkach, których stan jest nieco lepszy mieszczą się różne firmy i my wybrałyśmy się do jednej z nich w poszukiwaniu parapetów okiennych.Ponieważ "wycieczka" była piesza, żar się lał z nieba ubrałam się tak żeby mi było wygodnie, bo to kawał drogi(a klapki i tak obtarły:/)

koszulka-no name-lokalny sklep/ szorty-lokalny sklep/ japonki w groszki(których nie widać)-inblue/torba-ryneczek/

broszka-okularki-mam ja odkąd pamiętam/kolczyki-kosteczki-lokalny sklep(kosztowały 0,90gr para:))


No i jeszcze obiecane poprzednio zdjęcie. Ten zestaw to w zasadzie nic specjalnego-koszulka, szorty i trampki, ale za to super wygodny.W sam raz na rower.

koszulka w groszki-H&M-sh/ szorty-sh/ trampki-lasocki-ccc (dawno temu)/ korale-lokalny sklep/

11 komentarzy:

ray pisze...

urzekła mnie broszka :)

xxx pisze...

broszka rządzi :))

asiu pisze...

drugi zestaw jest super, sexi i w ogóle. bardzo mi się podoba.

aleksandra pisze...

broszka-okulary jest bombowa!

anio pisze...

Te okularki są boskie!

Fashion Extravert pisze...

słodka ta broszka okularkowa hehe:) uwielbiam zdjecia w takich sceneriach jak te Twoje wlasnie...stara zniszczona fabryka..maja klimat

Mart. ((; pisze...

broszka wymiata , jest przecudowna.

Ryfka pisze...

Wyglądasz jak Katie Holmes. Czyli pięknie :)

Ula pisze...

mnie tak jak wszystkich zachwycila broszka;)))).

moja mama jest beznadziejna w robieniu zdjec, twoja zdecydowanie lepsza;))))).

drugi zestaw mi sie podoba, chociaz dla mnie bylby zbyt obcisly;))).

Sara.Sumi pisze...

Ta broszka dla mnie, jak cukierek czy lizak dla dziecka, chcę ją mieć;)

chaos kontrolowany pisze...

Broszka jest cudowna. Zazdroszczę ci jej :)