środa, 20 sierpnia 2008

brązy jeszcze letnie:)

sweterek-topshop-sh/ bluzka-next-sh/ spodnie w kratę-picarre/buty-ccc/ torba z ryneczku/korale-lokalny sklep/ pierścionek-hand made/

Lato trochę deszczowe, a ja wciąż jeszcze liczę na kilka słonecznych dni. Zastaw może trochę jesienny pod względem kolorystycznym, ale w mojej szafie sporo takich kolorów bo po prostu dobrze się w nich czuję.
Wczoraj było strasznie upalnie i duszno zrobiłam zdjęcie tego co miałam na sobie ale pokażę następnym razem. Z góry przepraszam że zbliżenie trochę poruszone ale statyw nic nie mówił a mi się wydawało że na tym maleńkim wyświetlaczu jest wszystko ok. Następnym razem będę bardziej czujna.

4 komentarze:

M. pisze...

Poruszenie absolutnie nie przeszkadza - widać wszystko co niezbędne. Ale się zastanawiam czy to kwestia zdjęcia czy kroju spodni, ale wydaje się jakby były za wąskie w udach i opinały się na sztywno...

Ula pisze...

mi w tym zestawie wszystko odpowiada:). wygladasz fajnie!:)

ray pisze...

Prosty i piękny zestaw :)

STYLE AND THE CITY . COM - PARIS pisze...

Hi from Paris stylish girl
I just discovered your blog and i must say that you are doing a great job. congratulation.
i am Kamel, a street style photographer in Paris. You can see my work ate www.styleandthecity.com
I hope you'll like it as lots of people find it very inspirational...
cheers from Paris

Kamel
STYLE AND THE CITY . COM – PARIS