niedziela, 17 sierpnia 2008

sukienka-oasis-sh/ pasek-sh/ torebka-lokalny sklep/ buty-trend city-moda+...dawno temu/

Moje nowe znalezisko. Zakochałam się w tej sukience kiedy ja zobaczyłam pomyślałam ze jeśli będzie za duża to ją przerobie a jeśli okaże się za mała i tak ja kupie. Na moje szczęście dobrze leży. Urzekł mnie wzór, materiał i krój tej sukienki (bufki cudne!). Mam nadzieje że choć jeden sierpniowy dzień będzie jeszcze na tyle ciepły żeby w niej wyskoczyć np. na wernisaż do galerii). Jeśli nie to rozważam możliwość zestawienia tej sukienki z legginsami. Przyznam szczerze że nie mogłam zdecydować się na jakiś dodatek na szyje... Skoro już o dodatkach to torebka i buty to część mojego zestawu jeszcze ze studniówki-buty super wygodne, torebka ma w zestawie jeszcze długi pasek. A na palcu pierścionek. Bardzo go lubię jest duży a jednocześnie delikatny. Kiedyś był broszką, ale zapięcie się zepsuło więc postanowiłam ją przerobić na pierścionek i tak zostało bo "co kropelka sklei sklei...."


6 komentarzy:

chaos kontrolowany pisze...

Boska sukienka, ma ładne bufki. Fajnie wykombinowałaś ten pierścionek.

Mart. ((; pisze...

sukienka rzeczywiście b.ładna . ale nawet jakby byla za duża dobrze by wyglądała ;) bylby taki motylek ;))

Ula pisze...

Sukienka sama w sobie jest ladna, za to na Tobie wyglada swietnie, a ten cienki pasek ladnie i delikatnie podkresla talie:).
jesli chodzi o buty to nie lubie czubów, ale to tylko kwestia gustu a nie tego, ze nie pasuja do tego zestawu;)

Unknown pisze...

Bardzo ciekawa biżuteria, a co do samej sukienki taka kolorystyka jest uniwersalna i nadaje się na każdy sezon :)

miss large pisze...

piękny pierścionek.

Insta Cooking pisze...

podoba mi sie, nie wykombinowany na sile pod oklask niktorych blogerek (nie lubie slowa szafiarki). tez mi sie nie podobaja buty ale za to pasek... na prawdé bardzo fajnie:)