sobota, 6 września 2008

na spacer

Póki jeszcze słonko świeci i jest ciepło, trzeba chodzić na spacerki koniecznie z aparatem i wypatrywać jesieni.Uwielbiam jesienne drzewa...te kolory...kasztany...szum liści...ah!
Rozmarzyłam się...

Zestaw to oczywiście nic odkrywczego koszula+jeansy. Tych spodni dawno nie używałam.Odkąd przerzuciłam się na wąskie, te zbunkrowały się w szafie i czekały. A teraz uważam że wyglądają nieźle. Torebkę kupiłam w takim sklepie gdzie stoją rzędy używanych gadżetów (sztućce, garnki, biżuteria, torebki, obrazy...bla bla). Kosztowała całe 3 złote:) poprzednio kupiłam tam żółty pasek do spodni za 2 złocisze:) Lubie tam zaglądać, pani tam jest super miła i zwykle rozmawia przez skypa w jakimś dziwnym języku (duński?belgijski?wstydze się zapytać...)

koszula qiosque/ jeansy-lokalny sklep/ butki-u turka/ torebka-"Grosik"/

5 komentarzy:

miss large pisze...

jejku jestem zachwycona. Najbardziej podoba mi się koszula i torebka, ale te rzeczy trzeba umieć zestawić z czymś fajnym. Udało ci się. Czy aparat to zenit EM?

joanka pisze...

tak tak właśnie ten jeszcze ma rosyjskie oznaczenia:)

Unknown pisze...

Kolejna swietna stylizacja! Potrafisz dopasowac dodatki, nie ma co ;)

Ula pisze...

a dziekuje za powitanie;).

Jeansy z rozszerzanymi nogawkami wyladowaly na dnie naszych szaf, a teraz znów wracaja do łask:). Te moje niestety nie prezentuja sie zbyt dobrze, ale moze za jakis czas trafie na cos fajnego w lumpie czy sklepie;).

swietny masz aprat:)

chaos kontrolowany pisze...

Świetne spodnie, fajnie, że je wyciągnęłaś z szafy :)