sobota, 9 sierpnia 2008

miejsko


koszula-sh/ spódnica-sh/ czarny tanktop-atmosphere/ pasek-lokalny sklep/ koszyki-sh/buty u turka:)

Dziś bardzo prosty (tak myślę) zestaw idealny na miejskie wyjścia. Akurat miałam to na sobie w upalny dzień więc w pasie było mi niewiarygodnie gorąco, ale poza tym strój się spisał na medal:)Na zdjęciu widoczne są dwa koszyki używane w zależności od potrzeb (ze względu na pojemność), no i butki tureckie doczekały się zbliżenia. Mogę się jeszcze pochwalić że zielony koszyk z bambusowymi rączkami nabyłam w sh za..8zł Bardzo się lubimy:)

Poza tym widzę że za oknem (przynajmniej moim) pogoda się zkaszaniła nieco a ostatnie słońce jakie pojawiło się w tym tygodniu spaliło moją skórę, wyglądam teraz jak Pocahontas i piecze mnie wszystko okrutnie. Ale mimo to...słońce wróć!

6 komentarzy:

SZaFalka pisze...

Bardzo podoba mi się ten zestaw, świetnie w nim wyglądasz.

Anonimowy pisze...

Mnie ten zestaw podchodzi pod styl safari, ale faktycznie o miejskim zabarwieniu :)
Bardzo zgrabne zestawienie!

kasiaczek pisze...

Jakby miejskie safari:) Fajne fotki, tylko czemu takie male:(

Insta Cooking pisze...

pieknie, uwielbiam styl safari i kolory ziemi, nie wspomne już o pięknym koszyku na ramię;)

the Oracle of Style pisze...

Ach...cudowny ten zielony z bambusową rączką... Ciekawe zestawienie, brakuje mi jeszcze tylko jakiegoś motywu ze zwierzęcym wzorkiem;)

M. pisze...

Zestaw na prawdę super. uwiodła mnie zwłaszcza skórana róża na butach, tak świetnie kontrastująca z resztą zestawu w stylu miejskiego safari. Świetnie.