poniedziałek, 4 sierpnia 2008

zwyczajnie tak...

Dziś dwa zestawy pierwszy to zestaw grillowy. Otóż pewnego dnia wraz ze znajomymi postanowiliśmy urządzić przyjęcie urodzinowo-grillowo-pożegnalne. Ubrałam się więc wygodnie (bo w planach przewidywaliśmy jeszcze grę w krykieta w ogrodzie). Było gorąco w dzień i potwornie duszno w nocy, legginsy osłaniały nieco moje nogi przed atakiem komarów. Szorty kupiłam juz bardzo bardzo dawno temu, bardzo je lubię-zresztą mam chyba tylko jedne takie szorty. Koszulka (na zdjęciu nie widać chyba) ma małe bufeczki;) a balerinki należą do moich ulubionych, kupiłam je oczywiście w tureckim sklepie za 5 euro a nosze je już chyba drugi sezon:)
szorty-lokalny sklep/ legginsy / koszulka- edc by esprit

Drugi zestaw to tez część pierwszego, bo szorty i legginsy sa te same, dodałam jedynie koszulę w łączkę, pasek no i buty.Na zdjęciu pojawiają się dwie pary bo nie mogłam się zdecydować:)


szorty-lokalny sklep/legginsy / koszula-quiosque-prezent/ pasek-sh/ brązowe buty-lokalny sklep/czarne buty-mamine/

4 komentarze:

Alice pisze...

Drugi zestaw podoba mi się bardziej. A to ze względu na koszule w drobne kwiatuszki:)

Guirec Munier pisze...

Very nice outfit !

ray pisze...

Pierwszy zestaw bardzo fajny, szczególnie urzekły mnie buty :)

charlize mystery pisze...

jakos nie moge sie przekonac do leginsow do szortow, ale buty to masz genialne w pierwszym zestawie:)