poniedziałek, 20 lipca 2009

gdy emocje juz opadną...

Dawno sie nie odzywałam, ale u mnie tyyyyleeee się działo! Jestem praktycznie świeżo po przyjeździe z festiwalu experyment 2009 w Zbąszyniu. Przez ten tydzień było tak intensywnie i tak niesamowicie ze nawet nie będę próbowała tego opisać bo po prostu wiem że jest to niemożliwe. Pokaże tylko kilka zdjęć. Od kilku dni pracuję w galerii- moje wszystkie marzenia w tym roku zaczynają się spełniać:) za kilka dni czekają mnie duże emocje związane z kolejną wystawą.

Festiwalowa wystawa odbywa się na starym opuszczonym dworcu kolejowym. Oto powitanie:

Montaż wystawy w zamyśleniu...

a takie tam "widzi mi się"...

Moje nowe tenisówki z sh- były nowe nieużywane, ale z podpisu wewnątrz wynika że miała je nosić Olivia Thomson - widocznie nie chciała:)

Ogromny łapacz snów... Później zawisł na froncie sceny i przepuszczał jedynie pozytywne koncertowe brzmienia...




Teraz żyję inaczej, bardzo intensywnie. Często nie mam czasu i warunków na robienie zdjęć. Ale moja szafa jest bogatsza o kolejnych kilka rzeczy, które na pewno postaram sie pokazać. Juz niedługo;)

4 komentarze:

Baśka pisze...

najważniejszy jest ten uśmiech :) do napisania :)

dziewczyna kosmonauty pisze...

ale tu u Ciebie fajnie :) & powodzenia!

Anonimowy pisze...

świetny łapacz:>

Anonimowy pisze...

fajne zdjęcia i czarne tenisówki bardzo mi się podobają ;))