wtorek, 28 lipca 2009

chwalę się

Kilka dni temu miałam wernisaż mojej pierwszej indywidualnej wystawy. Mam już kilka zbiorowych na koncie, ale indywidualna przydarzyła mi się na razie tylko jedna. Na szczęście i (mam nadzieje) na dobry początek- w BWA w Jeleniej Górze. Zainteresowanych relacją z wernisażu zapraszam TU.
Prace,które widnieją w tle nie są moje tylko Pani Elżbiety Suchcickiej-architektki i malarki abstrakcyjnej. Moje prace mieszczą się w sali na piętrze i maja zupełnie inny charakter. Pokażę tylko kilka moich ulubionych z całej 19-stki.

"NICNIEROBIENIE" 2009

"Nie chodź boso!" 2009 + detal

"Za mamusię...za tatusia..." 2009

"..." 2009 + detal

Wszystkie obrazy są wykonane techniką, którą nazwałam "Rysunek nicią". Zostały bardzo miło przyjęte przez widzów, a ja dostałam całe mnóstwo kwiatów i gratulacji. A oto mój stój wernisażowy:



/spódnica lniana-betty jackson black-sh/bluzka-vila-sisters point/japonki, których nie widać-ccc/

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Gratulacje! Świetnie to wygląda ;))

MEG pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
MEG pisze...

swietna sprawa!! moze sobie cos na koszulce wyszyjesz?? to bedzie twoja autoreklama!;)

Baśka pisze...

zdolniacha z Ciebie ;D brawo!

(b.) pisze...

Fantastyczne prace! Serdecznie gratuluję wystawy, na pewno będą następne!

dziewczyna kosmonauty pisze...

świetne prace! bardzo lubię taką formę & oczywiście gratuluję indywidualnej wystawy :)

VENILA KOSTIS pisze...

genialne!

styledigger pisze...

Genialny pomysł i świetne wykonanie. Gratulacje!

Pola Ilowicz pisze...

Gratuluje!
Wszystko jest cud , miód i orzeszki:)

Mała Gosia pisze...

pieknie :) i ty i obrazy które sa naprawde ciekawe :) gratuluje

Paluina pisze...

Gratuluję wystawy!
Podoba mi się technika!
No i rysunki oczywiście również!:)

Ola pisze...

super post, z pewnoscia wroce bo mi sie tu bardzo podoba;)

zapraszam na

fuckthatfashionart.blogspot.com

POLA pisze...

Świetna praca! Gratulacje!

Jag pisze...

Gratulacja!!!A prace masz rewelacyjne.