poniedziałek, 16 lutego 2009

energy

Lubię to. Naprawdę to lubię. Kolorowe rajty.To jest to:) A te są wyjątkowe. Nie dość że idealny kolor, piękny, soczysty, energetyczny...to jeszcze kupiłam je za oszałamiająca cenę 4,99 No i jak tu ich nie kochać? Przejrzałam ostatnio moja szufladę z rajstopami i muszę stwierdzić że prawdopodobnie maniaczką kolorowych rajstop. W moich zbiorach znalazły się: żółty, pomarańcz, róż biskupi, róż malinowy, czerwony, fioletowy, zielony trawiasto seledynowy, brązy wszelakie, grafity i szarości, niezastąpione czernie, różne wzorzyste(w tym moje ulubione w tzw."pepitkę/kurze łapki")jedne złote błyszczące(zwane wcześniej sylwestrowymi) no i oczywiście owy niebieski. Ach. Planuje poszerzyć kolekcje o granat.Ale to innym razem. Zazwyczaj rajstopy kupuje 'przy okazji" bo jak szukam konkretnego koloru...daremny trud.

/rajstopy-pepco/szorty-no name-lokalny sklep/czarny top-atmosphere-sh/szara koszuka-dotothy perkins-sh/bluza-no name-lokalny sklep/czapa-no name-lokalny sklep/ręawiczki-mamine/buty-deichman/

Przy okazji chwale się moim najnowszym nabytkiem w postaci bluzy i czapy. Bluza oczywiście mnie zauroczyła swym fasonem nietuzinkowym. Na zdjęciu chyba nie widać zbyt dobrze ale posiada kaptur i kieszonki po bokach no i "stójkę" a ja uwielbiam te wysokie kołnierze. A czapa?no ciepła i zawsze taka chciałam mieć:)

sezon rajstopowy uważam za otwarty:) (chyba nastąpiły jakieś zmiany w moim mózgu, kieruje mną niepohamowana chęć używania kolorow:))

11 komentarzy:

Baśka pisze...

jejka, jakbym czytała o sobie! :D :D też mam tę manię i dobrze mi z tym ;) teraz poszukuję jakichś rajstop koloru bordowego, ale wiem, że szukając nie znajdę ich.. muszę zajrzeć do pepco w takim razie, skoro cena jest tak oszałamiająca! :D
czapa pierwsza klasa ;))

Katherine pisze...

boska czapa, wreszcie nie kolejny ruski wacik na głowie! ;)

Karolina pisze...

Bardzo fajna bluza i kolor rajstop. Też lubię kolorowe:)

Unknown pisze...

Fajno :) czapka jest super i podoba mi sie bardzo bluza, chociaz nie wiem, jak ja nosic taki smieszny fason ma :P

Anonimowy pisze...

Fajna czapa, też lubię kolorowe rajstopy, chociaż teraz częściej noszę czarne ;)

Gia pisze...

świetny kolor rajstop. podoba się

Pola Ilowicz pisze...

Te rajstopki sa cudne! Takie tanie???
Powiedz byly inne kolory jeszcze?
Chyba biegne do pepco

dziewczyna kosmonauty pisze...

rajty genialne! ja jestem rajtowy konserwatysta i tylko czarne/szare noszę... ale kusi mnie, kusi! starsznie fajna ta Twoja czapa :)

Ula pisze...

sama mam takie kobaltowe;).

Anonimowy pisze...

nie uzywam rajt [z oczywistych powodow], ale staj mi sie podoba. przejrzalem na szybkosci wpisy...jakbys chciala kogos od zdjec to chetnie pomoge:)

seepy pisze...

Mamtaką samą, tylko szarą bluzę - z croppa:)