piątek, 24 kwietnia 2009

zdrowiejąc...

Wstałam rano i uznałam że mój stan zdrowia pozwala mi już wyjść z domu. Zaliczyłam lumpeksowe zakupy i od razu lepiej się czuje. Na zdjęciu jedna z bluzek które nabyłam. Ostatnio kręcą mnie paski... W roli głównej na zdjęciach-jeden z ostatnich zakupów-chusta. Piękna, wielka..Zawsze marzyłam o takiej folkowej/góralskiej chuście, ta co prawda jest bardziej elegancka-to pewnie sprawka tych róż. Ale kocham ją strasznie jest ciepła, świetnie chroni przed wiatrem no i pasuje do większości moich rzeczy. A teraz kiedy jestem ciągle jeszcze przeziębiona jest nieodłącznym elementem każdego wyjściowego stroju. Reszta zakupów następnym razem.


/bluzka w paski-papaya-sh/sweterek-no name-lokalny sklep/chusta-sh/


PS nie wiem czemu to drugie zdjęcie takie małe sie wkleiło....może kiedyś rozgryzę tą zagadkę...

10 komentarzy:

Unknown pisze...

Chusta faktycznie piekna.
A zdjecie jest chyba w tym samym rozmiarze co pierwsze, tylko tamto jest poziome, a to pionowe :)

Maja pisze...

ja ostatnio tez suzkam bluzki w paski, tkaiej idealnie dopasowanej i najlepiej z rekawami 3/4. sliczna chustka, bylam dzisiaj z foreveryoung w Cepelii to za takie chusty chcieli 200-300 zł. szukalam na allegro, ale nie ma nic ciekawego :(

Anonimowy pisze...

Piękna chusta!!!

riennahera pisze...

uwielbiam chusty a sh są rzeczywiście kopalnią najpiękniejszych chust. takie cuda, jakie się tam pałętają, są nie do znalezienia w żadnej sieciówce.

cattasha pisze...

piekna chusta

Baśka pisze...

cudna jest! sh w tej kwestii są naprawdę mistrzowskie :))
ps - tak właśnie jest ze zdjęciami dodawanymi bezpośrednio z komputera, bo blogspot poziome dodaje normalnie, a pionowe zmniejsza w jakiejś głupiej skali.. :/

Anonimowy pisze...

szukam właśnie idealnej bluzki w paski, w sieciówkach nie ma nic ciekawego. chusta przepiękna! ;))

Vogue in the City pisze...

własnie szukam czegos folkowego i twoja chusta na pewno by mnie usatysfakcjonowała ;)

tasteofvogue.com

dziewczyna kosmonauty pisze...

boska chusta, fajnie z pasiastą koszulką wygląda :)

JOANNA pisze...

chusta pierwsza klasa !